I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

petek, 27. junij 2014

Ameriške debele palačinke

Včeraj sva s fantom dobila napad lakote in se odločila, da poskusiva narediti ameriške palačinke. Že dvakrat sem jih poskusila narediti, a je bilo vsakič nekaj narobe. Ali niso bile dovolj sladke, ali so izpadle pretanke, vedno je nekaj bilo narobe. Ko pa sem preizkusila ta recept, je bilo preprosto vse popolno. Zato sem se odločila, da ga delim z vami! :)

Potrebujemo: (za 6 palačink premera 10cm)
  • 1 šalico moke
  • 2 žlički pecilnega praška
  • 2 žlici sladkorja
  • 1 žlička vanilijinega sladkorja
  • 1/2 žličke soli
  • 1 jajce (veliko)
  • 3/4 šalice mleka
  • 2 žlici masla (stopljenega)
  • malo olja
(+ stvari za preliv, lahko čokoladni sirup, javorjev sirup, zmlete oreščke, marmelado...)


Postopek: (pot do raja, res!)


1. V skledi zmešaj moko, pecilni prašek, vanili sladkor, navaden sladkor in sol.

2. V drugi skledi zmešaj mleko in jajce ter malo zžvrkljaj z vilico. Nato dodaj še stopljeno maslo in še malo premešaj.

3. Mlečno zmes zlij v suhe sestavine (moko, sladkor...) in zmešaj, a ne preveč. Ostati mora grudičasto, če ne bodo palačinke preveč trde in premalo "fluffy".

4. Na ognju segrej manjšo ponev, na katero si dal/a par kapljic olja.

5. Ko se olje dovolj segreje, z zajemalko zajemi testo (približno 1/4 šalice testa za eno palačinko) in ga zlij na ponev. Ko se pričnejo na zgornji strani palačinke delati mehurčki, je čas da palačinko obrneš (cca. 30 sekund vsako stran).

6. Ko narediš vse palačinke, jih zloži na kup in prelij s prelivom po želji. (jaz sem včeraj stopila čokolado, ji dodala malo mleka in prelila čez, nato pa sem potresla čez še mlete arašide)

7. Pojej še tople in dober tek!





Ni komentarjev:

Objavite komentar