I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

nedelja, 29. junij 2014

Tomirasu ali Tomov tiramisu

Načeloma nisem ravno fanica tiramisuja, ampak tale recept, ki sem ga dobila od Tomove mami je b-o-ž-a-n-s-k-i! Če hočem Toma spravit v dobro voljo mu pripravim tale tiramisu in svet je spet lepši. Ker je res drugačen od ostalih tiramisujev, ki sem jih kadarkoli jedla, sem se odločila, da si zasluži svoje ime. In ker je to od Toma najljubša sladica, je postal Tomirasu. :)

Potrebujemo: (za 4 velike ali 6 majhnih)
Tomirasu
  • 6 jajc (posebej beljake, posebej rumenjake)
  • 1 skodelica sladkorja
  • 1 mascarpone (250g)
  • 1 zavitek baby piškotov (Manner so najboljši, jaz sem danes uporabila Sparove)
  • dve žlički kave
  • dve žlički kakava (+še nekaj žličk za potresti čez na koncu)
  • približno skodelica mleka

Postopek:

1. Z metlico za stepanje stepemo beljake s pol sladkorja, da nastane sneg. Nato z drugo polovico sladkorja stepemo še rumenjake, da nastane rumena krema.

2. Mascarpone, sneg in rumenjakovo kremo rahlo zmešamo, da nastane enotna krema. Ne smemo mešati preveč grobo, da se sneg ne uniči.

3. Pripravimo skodelice, v katerih bomo sladico postregli. V globok krožnik damo 2 žlički kave in dve žlički kakava, dodamo mleko in premešamo. Nato začnemo piškote namakati v mešanico kakava in kave, ko pa vpijejo dovolj tekočine, jih položimo v skodelico. Zlagamo tako, da je v vsaki skodelici vrstica piškotov (pri meni so v eni vrstici bili trije), vrstica kreme, vrstica piškotov in spet vrstica kreme.

4. Ko smo končali jih posujemo s kakavom (Nesquik ali podobno) in ohladimo v hladilniku. V hladilniku se bodo piškoti prepojili še s kremo, kar da temu tiramisuju še poseben čar. Pa dober tek. :)

Sestavine

Jajca prej/potem

Končana krema

Dno vsake skodelice

Končano :)

2 komentarja:

  1. Odgovori
    1. Hvala :) ovo je stvarno dobro, napravila sam 4 (za mamu jednog, za tatu jednog i za mene i toma po jednog) i sad jih više nema a mama i tata nisu niti stigli još haha ups

      Izbriši