I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

torek, 9. september 2014

Piščančji trakci s pomarančno omako

Tole je en preprost recept, ki pa ima nenavaden okus, saj vsebuje pomarančo. Piščanca narežemo na trakce, tako da je že videz jedi malce poseben. Recept sem si izmislila ko se mi je zelo mudilo in se goveje meso, ki sem ga imela pripravljenega za kosilo še ni odmrznilo, zato bi lahko temu receptu rekli "kaj narediti, ko se meso ne odmrzne, kosilo pa mora biti pripravljeno čez pol ure":D 


Potrebujemo: 

  • olivno olje (nekaj žlic)
  • soja sos (po želji)
  • nekaj kapljic worcester sosa
  • poper, sol
  • 1/2 žličke sezama (jaz sem uporabila mešanico sezama in kumine)
  • sok 1 pomaranče
  • 3 fileje piščančjih prsi



Postopek:

1. Piščančja prsa narežemo na več trakcov in jih malo (ampak res malo) posolimo. V skledi zmešamo olje, soja sos, worcester sos, poper, sezam in sok pomaranče ter dodamo trakce in malo premešamo, da se pokrijejo z marinado.

2. Damo v hladilnik za 1 uro (boljše je, če damo, če pa se nam mudi pa ni nujno).

3. Na štedilniku segrejemo wok, ko se dokaj segreje noter vržemo trakce. Malce jih popečemo, nato pa prelijemo z marinado. Pečemo približno 5 minut, oziroma dokler meso ni spečeno, omaka pa malce izhlapi.

4. Postrežemo s poljubo prilogo. :)) Dober tek!


piščančja prsa narežemo na trakce in jih rahlo posolimo


pripravimo marinado


trakce zmešamo z marinado


na woku popečemo trakce


in to je to! :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar