I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

ponedeljek, 7. julij 2014

Kremna juha s šparglji

Šparglji se vedno nekako kar znajdejo v naših domovih. Dobra ideja, kaj z njimi narediti, je tale juha. Je dokaj enostavna za pripravo, vzame nam malo časa ter je zelo dobra in kremasta. Navdihnila me je neka restavracija, kjer sem enkrat naročila špargljevo juho, a me ni ravno navdušila. Zato sem doma "iz inata" poskusila narediti boljšo. In uspelo mi je!


Potrebujemo: (za 2)
  • 4 skodelice narezanih in olupljenih špargljev
  • 3 stroke nasekljanega česna
  • 1 grobo nasekljano čebulo
  • 1 žlico olivnega olja
  • 1 1/2 skodelice piščančje osnove
  • 1/2 skodelice sladke smetane
  • sol, poper
  • malo muškatnega oreščka
Postopek:

1. Pečico nastavimo na 200 °C.

2. Šparglje, čebulo in česen damo na z olivnim oljem namazan pekač in začinimo (sol, poper).

3. Pečemo cca 20 minut, da se šparglji zmehčajo.

4. Vzamemo iz pečice, prestavimo v neko posodo in s paličnim mešalnikom zmešamo vse iz pekača. Nato dodamo osnovo, smetano in še malo začinimo ter dodamo malo muškatnega oreščka. Če so ostali koščki špargljev, lahko še malo uporabimo palični mešalnik.

5. Po potrebi precedimo in zavremo ter takoj postrežemo.

6. Dober tek! :)

Slike:


šparglji, česen in čebula

v pekaču

palični mešalnik na delu


tadaaam

Ni komentarjev:

Objavite komentar