I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

četrtek, 24. julij 2014

Les Moules

Ahoj!

Kot že veste sem ta teden v Pragi... Češka ravno ne slovi po dobri hrani (zraven zrezka dobiš sladko stepeno smetano), pa vseeno-najdejo se tudi dobre izkušnje! Ena izmed njih je restavracija Les Moules. Nahaja se v dokaj "fancy" četrti, zaradi česar cene niso ravno nizke, ampak če se kdaj odpravite v to prelepo mesto in če boste imeli kaj več denarja kot zgolj za golo preživetje, preizkusite! Jaz sem se s Tomom tja odpravila na kosilce za moj 20. rojstni dan... Pač nisi vsak dan 20, ane? ;) 

Naročila sem si rakce na tajski način, v kokosovem mleku, s koriandrom in bambusom. Kombinacija morda zveni čudno, ampak verjemite-vredno je bilo tveganja! Tom pa si je privoščil zajca v paradižnikovi omaki, kar mi je bilo, čeprav ne maram paradižnika, tudi zelo všeč! Restavracija je sicer najbolj znana po školjkah (od tod tudi ime), a jih nisva preizkusila. Imajo tudi ogromno izbiro belgijskih piv, kar naredi restavracijo le še boljšo. :)

Tudi če ne nameravate iti v Prago, je pa vsaj morda pomagala ideja, da se rakce lahko naredi tudi s čem drugim kakor pa le na buzari. :))

Pa še osnovne informacije:

ulica: Parižska 19/203
         Praha 1

delovni čas: PON-NED 11:30-24:00


Rakci s kokosovim mlekom


Prikupni prtiček ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar