I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

ponedeljek, 7. julij 2014

Najboljši hamburger na Hrvaškem

Hej!

Kot sem že omenila, sem ta dva tedna na praksi v Zagrebu in nimam ravno veliko časa za kuhanje.

Se pa seveda vedno najde čas za okušanje novih jedi! Revija Like! je objavila seznam najboljših burgerjev na Hrvaškem. In kakšna gurmanka bi bila, če se ne bi odpravila v restavracijo, ki je proglašena za najboljšo. Imenuje se Rougemarin, ima prisrčno teraso in prijetno vzdušje. Ko smo prispeli tja, sem si naročila cheeseburger, ker je pač vsaka stvar boljša s sirom kot brez njega. ;) Prijazni natakar je že dokaj kmalu prinesel moj burger, ki je izgledal mamljivo, a si nisem niti mogla predstavljati, kako okusen je zares. Svež kruh s hrustljavo skorjico, na njem najbolj možno kvalitetno meso (teletina), čez meso prelit doma narejeni ketchup, na ketchupu pa dva kosa paradižnika in hrustljava panceta ter list solate. Da o okusnem siru sploh ne govorim! Ne morem vam niti približno opisati, kako božanski je bil.

Je pa še en problem...zares sem si ga želela fotkati, da bi ga podelila z vami, a sem ga (kot je zame značilno), pojedla še preden sem ga uspela fotkati. Res se vam opravičujem, a vam zato prilagam fotko, ki je bila na naslovnici revije Like!, ki je ta burger sploh razglasila za najboljšega. Čisto tako, da si lahko predstavljate moje gurmanske podvige in da mi lahko zavidate, ker sem imela priložnost poskusiti nekaj tako božanskega :P



3 komentarji:

  1. kje je to tocno v zg? :) bi sla kdaj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://rougemarin.hr/ tole je njihova stran, v zgornjem desnem kotu imaš naslov. :) Ampak sm kasnej probala še burger v Burgeraju, ki se je šele odprl pred kakšnim mesecom in moram rečt da sta kar konkurenčna...Burgeraj mogoče celo zmaga :D Tole je pa njihova stran: https://www.facebook.com/burgeraj.zagreb. :)

      Izbriši