I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

četrtek, 3. julij 2014

Sirnica ali homemade burek

Kot vas večina verjetno ve, živim nasproti najbolj znanega bureka v Ljubljani, in sicer nasproti Nobel Bureka. Z leti se je moja ljubezen do burekov le še stopnjevala, da ne omenjam da je ena izmed mojih prvih besed bila "bujek, bujek!". Če niste v bližini nobene prodajalne burekov in če želite mastno in slastno kosilo, imam tukaj recept za vas-domača sirnica, podobna bureku. Zelo enostavno pa še nasiti veliko ljudi! :) Jaz sem trenutno v Zagrebu in pogrešam svoj Nobel Burek, zato sem pripravila homemade "nobel burek".

sirni al mesni, vsi so besni
Potrebujemo:
  • velik paket vlečenega testa
  • 500g skute
  • 150g kajmaka
  • 5 rumenjakov (4 za v sirnico, 1 za na vrh)
  • 4 beljake
  • sol, poper, olivno olje
  • malo sladke smetane

Postopek:

1. V skledi zmešamo skuto, kajmak, rumenjake, sladko smetano, sol, poper in malo olivnega olja (nekaj kapljic).

2. Iz beljakov stepemo sneg in ga umešamo v maso.

3. Pekač namažemo z malo olivnega olja, nanj položimo dva sloja testa, na testo plast mase, v katero nadrobimo malo testa, da se vse skupaj malo spoji, na maso spet položimo testo in lahko vse še enkrat ponovimo (ni pa nujno).

4. Na vrh (najbolj zgornjo plast) polijemo rumenjak, zžvrkljan z malo sladke smetane in s ščepcem soli.

5. Pečemo cca pol ure na 200 °C.

6. In burek je med nami! https://www.youtube.com/watch?v=xvZiHAc-OBo

Ni komentarjev:

Objavite komentar