I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food.

torek, 1. julij 2014

Mayomeski

Mayomeski ali meski z majonezo so eden tistih receptov, za katere lahko rečem, da sem prvič ko sem jih prebrala bila zgrožena. Nisem si mogla predstavljati, da je tako enostaven recept s takšno količino majoneze (ki je sploh ne maram) sploh lahko dober. Ampak, čudeži se dogajajo! In čudež se mi je zgodil! Tale recept mi je prirastel k srcu, sploh po tem, ko sem ga malce spremenila. Meski se zaradi majoneze kar stopijo v ustih, pa se je sploh ne čuti po okusu. GIVE IT A TRY CAUSE I'M GLAD I DID! :)


       Potrebujemo: (za 2-3 osebe)
  • 4 piščančja prsa
  • 1 skodelica majoneze
  • 1/2 skodelice naribanega sira (Jošt/Gauda...)
  • 1 1/2 žličke soli
  • 1/2 žličke popra
  • 1 žlička česna v prahu




Postopek:

1. V skledi zmešamo majonezo, sir in začimbe.

2. Piščančja prsa narežemo na majhne fileje in jih položimo na pekač ter
prekrijemo z majonezno maso.

3. Pečico segrejemo na 190 °C in pečemo 45 minut.

4. Ne boste verjeli, ampak to je to!

Zraven paše zelena solata in pire krompir, saj solata osveži obrok, pire pa poudari kremasto teksturo omake.

Ni komentarjev:

Objavite komentar